Federacja Polskich Banków Żywności w Warszawie zaprasza do składania ofert dotyczących budowy systemu informatycznego – mini giełdy darowizn żywności w ramach projektu pt.
„Opracowanie systemu monitorowania marnowanej żywności i efektywnego programu racjonalizacji strat i ograniczania marnotrawstwa żywności”(PROM) realizowanego w ramach STRATEGICZNEGO PROGRAMU BADAŃ NAUKOWYCH I PRAC ROZWOJOWYCH „Społeczny i gospodarczy rozwój Polski w warunkach globalizujących się rynków” Projekt GOSPOSTRATEG
(Umowa GOSPOSTRATEG 1/385753/1/NCBR/2018 r. z dnia 10.10.2018 r.)
Nr postępowania: 1/2021/PROM, data: 22.04.2021 r.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest budowa mini giełdy darowizn żywności, tj. platformy służącej do operacyjnego zarządzania współpracą z darczyńcami i darowiznami żywności pochodzącymi z sieci handlowych oraz ich oferowania odbiorcom końcowym, czyli Bankom Żywności, organizacjom partnerskim i darczyńcom indywidualnym w ramach projektu „Opracowanie systemu monitorowania marnowanej żywności i efektywnego programu racjonalizacji strat i ograniczania marnotrawstwa żywności” (PROM) finansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, Federacja Polskich Banków Żywności.
- Zamawiający szczegółowo określił przedmiot zamówienia w Załączniku nr 1 do niniejszego zaproszenia.
- Zamówienie nie zostało podzielone na części. Wykonawca musi złożyć ofertę obejmującą całość przedmiotowego zapytania.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i nie przewiduje udzielania zamówień dodatkowych dla przedmiotowego zapytania.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, jednakże podane przez Zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełniania Zamawiający będzie oczekiwał. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych stosownie wraz z jego opisem lub normami.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA WYKONAWCY:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wyłącznie Wykonawcy którzy:
- posiadają zdolność techniczną lub zawodową.
- Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej 5 usług informatyczno-programistycznych polegających zbudowaniu platformy internetowej w okresie ostatnich 3 lat, poprzedzających dzień złożenia ofert o wartości co najmniej 90.000,00 PLN brutto przynajmniej jednej z wykonanych usług.
- Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia tj. Wykonawca zapewni do realizacji przedmiotowego zamówienia, Kierownika Projektu z wykształceniem wyższym informatycznym posiadającego co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika Projektu.
- nie są powiązani kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym (znaczenie i zakres powiązania, ujęty jest w Załączniku nr 3 do niniejszego zapytania).
- W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wykazu zrealizowanych usług wg Załącznika nr 5, wykazu osób wg Załącznika nr 6 oraz oświadczenia o braku powiązań kapitałowo-osobowych wg Załącznika nr 3.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
Ofertę w formie papierowej należy złożyć do dnia 07.05.2021 r. do godziny 09:00, w zamkniętej kopercie na adres:
Federacja Polskich Banków Żywności
Al. Jerozolimskie 30/8
00-024 Warszawa
Sesja otwarcia ofert rozpocznie w tym samym dniu się o godzinie 09:05.
Koperta musi być oznaczona pieczęcią firmową Wykonawcy oraz treścią: „Zapytanie ofertowe nr 1/2021/PROM”